Translate

15 Kasım 2012 Perşembe

KURU BÖRÜLCE SALATASI

Cumartesi akşamı misafirlerim için hazırladıklarım.Özellikle çerkez tavuğu salatası çok beğenildi,en kısa sürede tarifini yayınlaçağım.
Kuru  Börülce Salatası

MALZEMELER:

1 kase kuru börülce
1 kase yeşil zeytin
5 adet kornişon turşu
yarım demet dereotu
üzeri için,nar ve çeri domates
zeytinyağ
limon
nar ekşisi ve tuz

YAPILIŞI:

1)Börülceleri akşamdan ıslatın.Ertesi sabah haşlayın.
2)Zeytin,dereotu ve kornişon turşuyu doğrayın.Sos malzemelerini ekledikten sonra üzerini nar ve çeri domatesle süsleyin.


Yalancı Çerkez Tavuğu
Servis yaparken üzerine tereyağda eritilmiş kırmızıbiber döktüm.


Elmalı Turta
Meltemçiğim için yapıldı....Kendisi çok seviyorda...

Böğürtlenli Chesekek
Diğer beğenilen tatlımın tarifini daha önce vişneli olarak vermiştim.Tek farkı bu sefer vişne yerine böğürtlen kullandım.
Tabi Baklava yufkasından böreğim ve harika pazım vardı.Ama onlar sofraya sıcak gelmeleri gerektiği için o koşuşturmada resimlerini çekemedim.

5 yorum:

*mehtap dedi ki...

şanslı misafirler,ne güzel lezzetler hazırlamışsınız,elinize sağlık...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
her zamanki gibi şanslı misafirlerin :)
sevgiler benden..

NzlGl dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık canım, sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

sultanımın ellerine sağlık hepside çok güzeller:)
özledim iyisin demi canımcım.

Unknown dedi ki...

Birbirinden lezzetli görünüyorlar..
Ellerine sağlık.