Translate

26 Eylül 2011 Pazartesi

HİNDİSTAN CEVİZLİ PİLELİ TATLI



MALZEMELER:



15-20 adet baklavalık yufka(tepsinizin büyüklüğüne göre miktar değişir)
2 su bardağı hindistan cevizi
iç harçı:
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı zeytinyağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

şerbeti:
2 su bardağı şeker
3 su bardağı su

YAPILIŞI:

1)Şerbet için,su ve şekeri pişirin.Soğumaya bırakın.
2)1 adet baklava yufkasını masaya serin her tarafına gelecek şekilde  hindistan cevizini yayın ve elinizle kısa kenarından büzdürerek toplayın ve yağlanmış fırın kabınıza yayın.Fırın kabınızı doldurana kadar her baklava yufkasına aynı işlemi yapın.
3)Sos için,süt,yumurta,şeker,yağ,vanilya ve kabartma tozunu kaşıkla karıştırın.
3)Tepsiniz dolunca fırına atın pişirin,tatlının üzeri pembeleşince çıkarın. Sos malzemesini üzerine dökün ve tekrar fırına verin.Üzeri tamaman kızarana kadar pişirin.
4)Tatlıyı çıkartın ve soğuk şerbeti üzerine dökün.

14 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

resimi göremedim canım.sorun bendemi anlamadım.ama eminim çok güzel olmuştur.ellerine sağlık.sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Güzel fikirmiş gerçekten:)

Ayşegül'ün ellerine sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

şimdi resimler çıkmış canım.çokta güzel.ellerine sağlık.öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

Ayşegül hanımı kutluyoruz:))
mutfakta sınır yok değil mi:))
Ayşegül hanımın ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Görüntü güzel,lezzetindende şüphem yok..
Ayşegül'ün ellerine sağlık.
Sevgiler canım..

Güloanne mutfakta dedi ki...

Yapanın ellerine sizinde yüreğinize sağlık sevgiler

zeymurancafe dedi ki...

bu tarıfı bı ara yapmak ısterım ellerıne sağlık

LeylaK dedi ki...

ellerine sağlık Saniye Sultan. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Gezi/yorum... dedi ki...

hindistan cevizi bi tatlıya girsin yeter orayı hemen güzelleştirir :)

Unknown dedi ki...

Harika görünümlü ve çok değişik bir tatlı görüyorum. bayıldım bu tarife, Ayşegül'ün ellerine sağlık. Süper, gerçekten..

emelce yemek dedi ki...

Cok degisikmis deneyecegim,ikinizin de ellerine saglik

hunerlieller dedi ki...

böregini yapmıştım ama tatlısını ne duydum nede gördüm:)degişik ve güzel bir tarif.sana ve ayşegüle teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Büzdürmeyi nasıl yapılacak

saniyesultan dedi ki...

büzdürme için yufkayı zemine seriyorsun sonra elinle hafif hafif büzüştürüyorsun. Yani yelpaza yaparken kağıdı nasıl pile pile katlıyoruz onun gibi düşünün...