Translate

29 Ekim 2008 Çarşamba

KIŞ RÜYASI

Bu tarifin aynısı daha önce farklı bir sunumla yapmıştım. Ama Kitchen o'clock da resmini görünce bu şekilde sunmak daha güzel geldi. Ve aynı tarifi arkadaşımın sunduğu gibi yaparak misafirlerime servis yaptım.Arkadaşıma fikri için teşekkürler.

MALZEMELER:

1 lt süt
1 su bardağı un
1 yemek kaşığı mısır nişastası
1 su bardağı toz şeker
1 yemek kaşığı tereyağ
1 poşet krem şanti ve 1 çay bardağı süt
1 paket vanilya
hindistan cevizi ve nar

Fotoğraf-0183

YAPILIŞI:

1)Un ve mısır nişastasını tereyağda biraz kavurun.
2)Tencereye sütü ve şekeri ekleyerek çırpma teli ile iyice karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.
3)Altını söndürdükten sonra vanilyayı ekleyerek 15 dk. mikserle çırpın.
4)krem şantiyi 1 çay bardağı süt ile çırpın.
5)En büyük boy dikdörtgen borcamın altına bolca hindistan ceviz yayın ve muhallebiyi dökün.
6)Soğuyan muhallebinin üzerine krem şantiyi serin ve buzdolabında 1 gece bekletin.
7)Ertesi gün,tatlıyı enine kareler halinde kesin ve krem şantili yüzey içte kalacak şekilde iki parçayı birbirine yapıştırın.
Nar ile süsleyerek servis yapın.

18 yorum:

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

sütlü tatlıları çok severim...ismide nede güzel yakışmış..kar yağmış gibi bir görntü var.ellerine sağlık canım.

nil-nennenmutfakta dedi ki...

mmmnefis olmuş ellerine sağlık canım.Güzel bir gün diliyorum.NİL..

Disalce dedi ki...

canım nefis görünüyor..bak benimde aklımdaydı bu tatlı..unutuup gitmişim......iyi hatırlattın...

ellerine sağlık...sunum tarif hepsi harika...

Adsız dedi ki...

selam canım.bu görüntüye bittim valla..harika olmuş.eline saglık arkadaşım.sevgiler
http://hunerlieller.net

sevgi dedi ki...

Görüntüye bayıldımm.Harika görünüyor.Ellerine sağlıkkk

HÜLYA dedi ki...

ben bu rüyadan hiç uyanmak istemiyorum nolceek şimdi.. :))

canım elelrine sağlık sunum süper olmuş...

sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

narlar enfes bir görüntü katmış,ellerine sağlık.
sevgiler..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım tekrar ellerine sağlık, hem sütlü hem de hafif bir lezzet.

Sevgiler,
Evren

yasemin dedi ki...

ellerinize saglik harika , yanliz tarife yayinalyabilmem icin basligin yanina pdcse 28 yazmaniz egrekiyor ve bnm ismimi verirseniz sevinirim ;) msjinizi bekliyorum haber edersiniz ;) aeo

akasyakokusu dedi ki...

aman aman kış rüyasımı..karyağdı hatunmu bilemedim..nefis görünüyor.
ellerine sağlık birer dilim yiyeyim n'olur..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

şahane görünüyor sunum harika ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

yine ben:) canım ya linklerine benide eklemişsin yeni farkettim çok mutlu oldum çok teşkr ederim bende hemen ekliyorum görüşmek üzere sevgiler..

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor.dolapta nar varken deneyeyim.eline sağlık :)

Mutfak Havlusu dedi ki...

ne şıkıdık duruyor bu böyle
:)

simayhobievi dedi ki...

kış özlemi adı ama kesinlikle sımsıcak denebilecek tada sahip bir tatlı ve oğlumun favorisi aklına tatlı yemek gelince ilk akla gelen tatlıda bu oluyor eline sağlık

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Saniye'ciğim,

Havaların gidişine bakılırsa bu sene kar görmeyeceğiz galiba. Eh, bizde o zaman bu tatlıyı yapıp afiyetle yeriz.

Ellerine sağlık, sizlere de afiyet olsun.

Sevgilerimle,

Melek* dedi ki...

çok güzel gözüküyor ellerine sağlık.

TAZE NANE dedi ki...

Harika görünüyor.
Sunumun ne kadar güzel olmuş.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.