Translate

10 Kasım 2009 Salı

KIRMIZIBİBERLİ BULGUR PİLAVI




İşten eve dönmeden düşünmeye başlamıştım ? Eve gidince ne yapsam? Tabi bunu düşünürken çocukları hiç aklımdan çıkarmıyorum.Çünkü onların sevdiği şeyleri yapmak lazım.Gerçi çok yemek seçen çocuklar değiller Allahtan.


Tabi bu arda kızım eteklerimde anne diye çekiştiriyor,oğlum o benim bana versin diye bağırıyor. Olaya el koyup kızı babasına gönderdikten sonra işe giriştim. Sonuç resimdeki gibi.

Yapılışına gelince ölçülü yapmadığım için ölçü yok.

-Soğan ve yeşilve kırmızı biberi sıvıyağda kavurdum.
-Bir iki dakika sonra domates rendesini de ekleyip karıştırdım.
-Suyu ve tuzu ekleyerek tencerenin ağzını kapattım.
-Su kaynayınca bulguru ilave ettim. Kapağı kapattım ve altını kısarak 10 dakika daha pişirdim. Demlendikten sonra tavuk ve turşuyla afiyetle yedim. İnanın çok güzel olmuştu yada ben çok actım bana öyle geldi.

Hiç yorum yok: