Translate

2 Kasım 2017 Perşembe

MİSAFİR MENÜSÜ

        Merhaba ,merhaba içimden bir şeyler yazmak geldi...Eskisi kadar yemek sitelerine bakan var mı bilmiyorum artık instagram üzerinden tarifler paylaşılır oldu. Ben eski usulcu olarak buraya yazmaya devam ediyorum.Belki bakan vardır ve birilerinin işine yazdığım tarifler yarıyordur. Bir daha ki hafta sonu misafirim var ve ortalığa düştüm ne yapayım diye aranıyorum...Bu araştırmalar sırasında bir de siteye bir menü listesi atayım dedim belki benim gibi misafiri olan vardır.








Sevgili Arkadaşım Zeynep'in şık sunumu size fikir olsun istedim...


Neler yapsak


1)Kruvasan Börek
2)Tepside peynirli poğaça
3)Renkli Erişte salatası
4)Bulgurlu Lahana Dolması
5)Cilveli Salata
6)Yalancı Tavuk Göğsü (sunumunu resimdeki gibi yapabilirsiniz)
7)Bisküvili Kremalı Dilimler