Translate

25 Ekim 2016 Salı

YENİ ÖRTÜM

       El işi yapmak benim için yaşamak demek...Bir şey yapmadan duramıyorum ,duramıyorum diyorum ama kolumdaki yırtık sebebiyle günde en fazla yarım saat yapabiliyorum.Bıraksalar her boş anımda yaparım sanırım.


         Değişik bir şey görmeyeyim hemen alıp yapmak istiyorum. Bu örtü de öyle oldu sevgili arkadaşım Kadriye de görünce hemen kumaş alındı iplik alındı ve başlandı...



Çok severek yaptım tabi bitmesi biraz uzun sürdü ama acelem yok nasılsa....Kumaş kendinden kutu kutu,aralarda kanaviçe işleme yerleri var. Oraları arzu eden kanaviçe işler ben resimde görülen işi yaptım. Adının ne olduğunu bilmiyorum ama güzel oldu...Kenarlarına dantel  anglez örüp diktim.




        Şimdi bir kahve yapın, bir dostunuzu  çağırın ve için. Kendinize zaman ayırın ve hayatı başkaları için değil kendiniz için yaşamayı deneyin.

       Yaşamındaki olayları değiştiremiyorsan onları karşılama şeklini değiştir.
       Bugün okuduğum kitap böyle diyor..Siz ne dersiniz....




Hiç yorum yok: