Translate

5 Kasım 2013 Salı

EV YAPIMI CİPS

Çocukların sağlığı için cips yemelerini çok istemiyorum ,bu yüzden evde kendim yapmayı denedim. Yaklaşık 3-4 yıldır yapıyorum ama resimlemeği hep unutuyorum .Bu seferde unuttum ama masa fotoğrafından zumlayarak netlik ayarı çok iyi olmasada  bir resim yaptım..
Evet misafirlerimin çok hoşuna giden bir tarif oldu hatta kızım Mutlu Hanım'ın evde kendi yapıp okula gönderdiğini söyledi...



yapımı çok kolay

MALZEMELER:

1  adet yufka
2 yemek kaşığı sıvıyağ
tuz,kırmızıbiber
arzu ederseniz zeytin ezmesi

YAPILIŞI:

1)Yufkayı masaya yayın. Sıvıyağ ve baharatları karıştırın. Fırça yardımı ile yufkanın her tarafına sürün.
2)Yaklaşık 4cm *4 cm olacak şekilde karelere kesin ve büyük fırın tepsisine yerleştirin.
Tepsiye dizerken üst üste de koyabilirsiniz. 1 yufkanın tamamı bir tepsi ile pişiyor.
3)Fırında 10-15 dakika da pişiyor.



Hiç yorum yok: