Translate

9 Haziran 2013 Pazar

ÖZGE VE ARKADAŞLARI

Kızımın öğretmeni , arkadaşları ve anneleri bendeydi.Evimizin bahçesinde piknik gibi yaptık.


Özgem ve sevgili arkadaşları, Beyza,Rüya,Zeynep,Ada,Duru ve resimde olmayan Küçük Zeynep.
Onların bu mutlu hallerini görünce kendi adıma çok sevindim.Öncelikle kızımın kendi gibi güzel huylu arkadaşları olduğu için geleçek adına da umutlandım. Geleçeğin bireyleri olacak bu kızları allah bana görmeyi nasip ederse çok iyi yerlerde olacaklarını umut ediyorum.Hepsini annelerine teşekkür ediyorum.Kızım arayıcılığıyla onlarla tanıştım ve bendeki buluşmadaki gerek paylaşımlarımız ve gerekse sohbetlerimiz beni çok hoşnut etti.Bu arada Öğretmenimizi de tebrik ediyorum.
Menüyü hazırlarken kızımın ve kendimin yemeyi çok sevdiği şeyleri yaptım ve çok güzel geri dönüşümler de aldım.
1)Yalancı beyti
2)Pizza
3)Kuru patlıcan ve biber dolması
4)Çiğ köfte
5)Patates püreli patlıcan salatası
Bir değişiklik yaparak patates püresinin içine Kırmıız biber turşusu  doğrayarak ekleyip karıştırdım.
6)Erik soslu cheesecake
7)Yaşpasta

MALZEMELER:
 
Pandispanyası:
5 adet yumurta
5 kahve fincanı şeker
5 kahve fincanı un
1 kahve fincanı kakao
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı şekerli süt(keki ıslatmak için)
ara krema:
1 poşet krem şanti
1 su bardağı süt
2 adet muz
1 paket cicibebe
damla çikolata
üst krema:
3 su bardağı süt
4 yemek kaşığı kakao
7 yemek kaşığı şeker
3 yemek kaşığı un
 
YAPILIŞI:
 
1)Kek için, şeker ve yumurtayı çırpın. Diğer malzemeleri ekleyin ve kelebceli kalıba dökerek pişirin.
2)Soğuyunca ikiye bölün.Şekerli sütle ıslatın.
3)Ara krema için, krem şantiyi sütle çırpın. Diğer malzemeleri ekleyin. Kekin 1.katına yayın,üzerine diğer katı koyun.
4)Üst kremayı pişirin. Ilınınca kekin üzerini tamamen kaplayın.
5)Ben kenarlarına yenilebilir sim döktüm.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Oyy! Afiyet bal şeker olsun..Menü süper ortam süper..Bir dahakine beni de çağırın :)) Sevgiler..