Translate

12 Ocak 2010 Salı

PUF BÖREĞİ


Bayağı oldu Derya Baykal'ın programında görmüştüm hemen ertesi sabah kahvaltısı için hazırladım.yanında peynir ve reçellle süper yenildi...Hem kolay hemde lezzetli hepinize tavsiye edilir...



MALZEMLER:

2.5 su bardağı un
1 kase yoğurt(oda sıçaklığında)
1 çay kaşığı karbonat
2 yemek kaşığı sıvıyağ,tuz
kızartmak için sıvıyağ

YAPILIŞI:

1)Un,yoğurt,karbonat,tuz ve sıvıyağı karıştırın.Unun hepsini hemen dökmeyin kontrollü olarak ekleyerek bir hamur yapın.
2)Hamuru merdane ile acın,çay bardağının ağzı ile yuvarlaklar çıkarın ve onları kızgın yağda kızartın.

Bu tuzlu şekli tatlı olarak yapmak istenirse içine tuz yerine 1 çay bardağı pudra şekeri ekleyin.Kızarttıktan sonrada üzerine yine pudra şekeri serpin.

7 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm ellerine sağlık canım....

Puuff puff...:)

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Bu tarifi bende yaparım arada, kolay ve lezzetli, ben birde yumurta koyarım bir yada iki adet, ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Nefis bir görüntü ellerine sağlık

Şengülce dedi ki...

canım ne güzel kabarmış puf puf ilk işim sabah kahvaltıda yapıcam diyeti öteki pazartesine bırakıyorum..ellerine sağlık..sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

çok lezzetli oluyor ben yoğurtlu hamur kızartması diyorum çay ve peynirle mm sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

apla kız gerçekten bu işi biliyosun hemi. çoğu blokcular bu tarifi veriyollar fakat eksik veriyollar. şu soda vaya bu tarifin püfü. maşallah

balböcükleri dedi ki...

böyle güzel blog bukadar bırakılırmı hadi geeeeeeeel