Bu Blogda Ara

8 Mart 2009 Pazar

YALANCI TAVUK GÖĞSÜ

Kahvaltı soframdan kalma bir lezzet. sade ve lezzetli bir tatlı...
tavuk göğsü

MALZEMLER:

125 gr margarin
2 kahve fincanı un
4 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
1 adet şekersiz sakız

YAPILIŞI:

1)Un ve margarini ,unun rengi dönene kadar iyice kavurun.
2)Sütü ekleyerek karıştırmaya devam edin.Şekeri de ekleyin ve üzeri göz göz olana kadar karıştırın.
3)Şekersiz sakızı içine atın ve altını söndürün.
4)Soğuyunca mikserle en az 10 dakika çırpın ve servis kabınıza alın.
canım sade yemek istediği için üzerine sadece tarçın attım.
İstenirse çikolata veya meyve sosu ile servis yapılabilir.

10 yorum:

papatya prenses dedi ki...

Daha bol tarçınla alabilir miyim ben:)

Ellerine sağlık canım,çok severim tavuk göğsünü..

HÜLYA dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM BAYILIRIM TAVUK GÖĞSÜNE.. İÇİM GİTTİ ŞİMDİ

SEVGİLER

aysultan dedi ki...

Çok severim sütlü tatlıları ama üzerinde çikolata sosu olursa:)
Ellerine sağlık canım..

beyazevim dedi ki...

Çok güzel görünüyor. sanırım tavuk göğsüne de hayır diyebilecek kimse yoktur, sevgiler.Ellerine sağlık.

Mahmut S dedi ki...

'' Öğretmenim, tuvalete gidebilir miyim?''

Yukarıdaki cümle, öğrenim hayatımız boyunca sıkça sorduğumuz sorunların başında geliyor, değil mi? Yıllar sonra, Adıyaman'ın Gerger İlçesi, Kaşyazı Köyündeki Karük İlköğretim Okulu'ndaki manzarayı HaberTurk'te görünce; ' Meğer şanslı azınlıktanmışız ' dedim kendi kendime.

Evet, yanlış duymadınız. Ben ve bu yazıyı okuyan sen, şanslı azınlıktanız. Anadolu'da bir çok okulun türlü fiziki sorunlarını, öğretmen eksikliğini duyardıkta, insanın en temel ihtiyaçlarından birisi olan tuvalet ihtiyacını gidermenin başlı başına bir sorun olduğunu aklımıza getirmezdik. Onca yetersizliklere rağmen Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu çağdışı manzarayı eğitim neferimiz Ahmet Elmacı sayesinde öğrendik.

HaberTurk'te yayınlanan ' Tuvaletsiz Okul ' haberi bizi harekete geçirdi. Hem gelecek nesillere kalıcı bir temizlik alışkanlığı kazandırmak hem de okullarımızın olmazsa olmaz bu fiziki zorunluluğunu hayata geçirmek adına; www.okulumuzatuvalet.org sitesi altında '' Okulumuza Tuvalet '' adlı projeyi hazırladık.

Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu geri kalmış manzara ne ilk ne de son...Fakat bu olumsuz manzarayı düzeltmek bizlerin elinde. Karük İlköğretim Okulu'nda olduğu gibi Anadolu'nun birçok köyünde çocuklar sizlerin desteklerini bekliyor... '' Okulumuza Tuvalet '' projesi ile sizde bu harekete ortak olun...

www.okulumuzatuvalet.org
destek@okulumuzatuvalet.org

Zeynep dedi ki...

ellerine sağlık canım,
çok severim çook
nefis görünüyor

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Hımmmm harika olmuş şimdi nasılda canım çekti ellerine sağlık canım.....
Sağlıklı günler dilerim...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HİÇ HAYIR DİYEMEYECEĞİM BİR LEZZET ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR....

sevil dedi ki...

hımmm bak şimdi burası cok yagmurlu canım aldım sıcacık cayımı geldim yanına kocaman bir dilim ama bol tarcınlı alabilirmiyim :))
ellerine saglık canım emegine saglık sevgiler

mahperi dedi ki...

Ayyy çok güzel olmuş. Bayılırım tavuk gögsüne. Ellerine sağlık