Translate

18 Şubat 2009 Çarşamba

PATATES PİLAKİ

patates pilaki
MALZEMELER:

5 adet patates
2 adet soğan
2 adet havuç
1 tatlı kaşığı salça
1 tatlı kaşığı şeker
4 diş sarımsak
tuz,sıvıyağ
üzeri için maydanoz

YAPILIŞI:

1)Soğanları doğrayarak sıvıyağda kavurun. Bu sırada sarımsak ve küp küp doğradığınız havuçlarıda ekleyin ve kavurmaya devam edin. Soğanlar iyice kavrulunca salçasını ekleyerek karıştırın.
2)Küp küp doğradığınız patatesleri ekleyin ve 1-2 dakika çevirin. Su,şeker ve tuzunu ilave ederek pişirmeye bırakın.

tamamen suyunu çekip yağı kalana kadar pişirin. Soğuduktan sonra servis yaparken maydanozla süsleyin.

Çok güzel bir lezzet hepinize tavsiye edilir.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık arkadaşım bizim evdede pataes çoks evildiği için her şekilde tüketilir denemek lazım...

Disalce dedi ki...

amanda saniyecim dönmüş...

hoşgeldin canım...

yaşpastan harikaydı...ve pilakinde nefis görünüyor..

elerine sağlık...
öpüyorum seni...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım ohhh patates bayılırım vallaaa!!!:)))

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

Söz konusu patatesde gerisi teferuattır:))))
NEfis görünüyor canım,ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Patatesin her türlüsü bizim evde de çok sevilir.
Pilakisini ilk defa duydum. Gerçekten çok leziz görünüyor. Ellerine sağlık canım:).
Sevgileeer...
aslı

sarımutfak-hande dedi ki...

hiç yemedim tarifi aldım deneyeceğim
ellerine sağlık cnm

Feyza Fidan dedi ki...

Saniyeciğim enfes bir pilaki olmuş, resminede bayıldım..Ellerine sağlık canımcım,
öpüyorum çok..

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin canım yine gzüel mamalarla dönmüşsün ellerine sağlık..

sevgiler canım

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ellerinize sağlık çok nefis gözüküyor sevgiler

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Patates ne şekilde pişerse pişsin bayılırım.Ama bu şekliyle ayrı bir bayıldım.Ellerine sağlık.sevgiler..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Görüntü çok güzel
Ellerine sağlık
mutlu pazarlar

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

nefis görünüyor canım ellerine sağlık...kocaman sevgiler