Translate

24 Eylül 2008 Çarşamba

MEYVE SOSLU ETİMEKLİ TATLI

Arkadaşlar üstümde bir ağırlık bir ağırlık canım hiç bir şey yapmak istemiyor....aslında yayınlanmak için çok şeyler hazırlamıştım ama....yayınlamak içimden gelmedi.Baktım bu tarif herşeyiyle hazır bana bakıyor hadi dedim bunu yayınlayayım...hepinizin bildiği bir tarif ben sadece üzerine meyve sosu döktüm sanki çikolata sosundan daha güzel oldu....
Fotoğraf-0110

MALZEMELER:

1 lt süt
1 su bardağı şeker
1 su bardağı un
1 yemek kaşığı tereyağ
1 paket vanilya
1 paket etimek
1 paket krem şanti
1/2 su bardağı süt
1 paket meyve sosu

YAPILIŞI:

1)Süt,şeker,unu sürekli karıştırarak pişirin.Krem şantiyi yarım su bardağı sütle çırpın.
2)Ilınınca tereyağ,vanilya ve çırpılmış krem şantiyi ekleyerek mikserle çırpın.
3)Etimekleri parçalayarak muhallebiye ilave edin.
4)Muz dilimlerini kelepçeli kalıbın kenarlarına dizin ve muhallebiyi dökün.Üzerine tekrar muz dilimleri koyun ve üzerindeki tarife göre hazırlanan meyve sosunu dökerek dolabta 1 gece bekleterek servis yapın.