Translate

19 Haziran 2010 Cumartesi

UŞAK


Bu garnitür salatasını veya yemeğini mi desem bilmiyorum fakat çok seviyorum.
Çok sık yapmam fakat yapınca da hepsini ben yerim,hele o soğanlarını yemeği çok seviyorum. Bunu annemden öğrendim adının uşak olduğunu söyledi...
Niye uşak ve ne anlamı var bilmiyorum bilen arkadaşlar varsa bana söylerse memnun olurum.


MALZEMELER:

5 adet patetes
2 adet soğan
yarım demet maydanoz
tuz
kızartmak için sıvıyağ

YAPILIŞI:

1)Patatesleri küp küp doğrayarak yağda kızartın.
2) Kızartılan patateslerinin yarısını tencerenin altına yayın.Üzerine ince doğranmış soğan ve maydanozu karıştırarark dökün.
3) Kalan patatesi de soğanların üzerine dökün.
4) Yarım çay bardağı su koyayark kendi buharıyla pişirin.

Benden söylemesi bunu mutlaka deneyin,pişman kalmazsınız.

2 yorum:

tuba dedi ki...

çok farklı bişiy olmuş.bende denicem.ben degişik yemekler yapmayı çok seviyorum.7 yıllık ev hanımıyım.sizin sitenizide yeni keşfettim.ama çok begeniyorum tariflerinizi.hepsi yapıp denediginiz şeyler dimi?şimdiden size çok tşk ederim...tariflerinizin devamını dilerim:)

saniyesultan dedi ki...

tuba hanım ilginize teşekkürler...Evet yapıp denediğim ve beğendiğim tarifleri siteme ekliyorum.Gönül rahatlığı ile yapıp deneyebilirsiniz....ilginizin devamını dilerim yeni tariflerim geleçek.....